پنجمین جلسه شورای هماهنگی کانون های مساجد زارچ تشکیل شد

محمد باقر ابوترابی بخشدار زارچ در پنجمین جلسه شورای هماهنگی کانون های مساجد زارچ بیان داشت : نقش اصلی مساجد مقابله با جنگ نرم است لذا فلسفه وجودی تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد مقابله با جنگ نرم است .
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یزد ، وی گفت : مساجد امروزه در قبال جامعه مسئولیت سنگین تری دارند و باید با برنامه ریزی صحیح بتوانند نوجوانان و جوانان را به مساجد جذب و آنها را با حقایق انقلاب اسلامی آشنا کنند.
ابوترابی تصریح کرد : اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد و سایر مراکز فرهنگی و هنری نقش موثر برای مقابله با جنگ نرم دشمن دارند برکسی پوشیده نیست اما تنها معرفی جنگ نرم و شناخت روش های این جنگ امری کافی نیست .
وی افزود کانون های مساجد باید با برنامه های هدفمند و موثر برای مقابله با جنگ نرم دشمن ارائه دهند.
بخشدار زارچ خدمت رسانی کانون فرهنگی و هنری مساجد به اجتماع را یکی از راهکارهای ایجاد اعتماد بین مردم دانست.
وی در ادامه با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه مساجد سنگرند و سنگرها باید حفظ کرد اظهار داشت : مساجد چه در زمان جنگ و چه در زمان صلح همیشه سنگرند و با حضور کانون های مساجد رونق بیشتری از لحاظ سطح علمی و ... پیدا کرده اند.
ابوترابی فعالیت های انجام شده در کانون های مساجد زارچ را مثبت ارزیابی کرده و از کانون امام هادی (ع)در زمینه تربیت قاری و مربی قرآن که بسیار موفق بود تشکر نمود.
وی ضمن تقدیر و تشکر از ارتقای سطح کمی و کیفی کانون های مساجد زارچ به رتبه دوم در سطح استان آن را مرهون تلاش های فرهنگ وارشاد اسلامی زارچ و مدیر مسئولان مساجد دانست.
بخشدار زارچ در پایان سخنان خود از موسوی مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامی زارچ به خاطر فعالیت ها و اقدامات انجام شده تقدیر و تشکر نمود.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا